среда, 13 декабря 2017 г.

Life through my eyes....

Λένε ότι όλα στη ζωή είναι δρόμος, ένα ταξίδι γεμάτο σοφές εμπειρίες και ευχάριστες ή δυσάρεστες αναμνήσεις ... Λένε ακόμα ότι η νύχτα είναι πιο καταδεκτική κι ανθρώπινη με τις ελπίδες και τα όνειρά μας και τα βοηθάει να πετούν μαζί με τις επιθυμίες μας .... Λένε πως η αγάπη τα τυλίγει όλα, ίσως και να τα περιλαμβάνει όλα, τέλεια ή και ατελή ...
... με τις αδυναμίες μου, τα πάθη μου, τα όνειρα τις επιθυμίες, τις επιτυχίες και τα λάθη μου ....  και ζω με στίχους και συναίσθημα, αλληλεπιδρώντας με όλους τους γύρω μου, μέσα σ' αυτό το ταξίδι μου στο κόσμο .... ερωτευμένος με την ίδια τη ζωή κι ακούγοντας πάντα την όμορφη  μουσική της ζωής και των ανθρώπων μου

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.